IM A SUPERSTAR

   2010-05-30 - 09:32:06




var i stugan å körde singstar me syrran igår...de e riktigt riktigt roligt:)
Och sen kollade jag (håll i er) på eurovision med syrran å Pata:)
Det var mest för att se om det blev som jag sagt förra helgen...att tyskland var årets vinnare i tävlingen...och så blev det såklart:)

Nu har jag nog bestämt mig....jag åker till Jamaica i september eller oktober:)
Kommer bo gratis och flygbiljett har jag hittat för endast ca. 5.000:) I vanliga fal kostar de ju typ 8.000:S
men nu ska jag äntligen komma iväg och hälsa på mina vänner på Jamaica:D *weeeeeeeeeeiiiiihoooo*

I dag skiner solen, jag ska till Billbäcks och sen ska jag köpa minneskort till mobilen så jag kan kasta det gamla åt hellskotta så jag kan börja lägga in bilderna från mobben igen:)
Sen ska jag till stugan...så jag säger väl bara

Au Revoir





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0