GREY DAY

   2010-05-16 - 12:38:44



I dag gick jag inte upp förrän 12:( eller ja förresten var jag ute och kissade Joey tidigare efter att ha vaknat till det upphetsande ljudet av att han kräktes på sovrumsmattan...fick ganska snart åter igen se hur jävla fucked up det är att bo i lägenhet när vi yrvakna traskade ner i tvätttugan för att kolla tider...lyckades få en tid på fredan men det är ju fan nästan en vecka dit...blir förbannad faktiskt:(

Har tappat sugen på allt som existerar att göra vill helst krypa ner i sängen igen...men tog en dusch i alla fall och nu sitter jag här.

I går var jag i stugan med Joey, mor å far. Mormor å morfar var där och Chrille kom förbi ett varv för att kolla läget:) Blev glad!

men så sitter jag då här igen och har skittråkigt...har tusen saker jag skulle kunna sysselsätta mig med, men ingenting känns roligt. Ska ringa till min kontakt i morrn och fråga vad jag ska göra...detta fungerar ju inte:S
Kanske behövs någon medicinjustering...vad vet jag?!

Lyssnar på reggae...igår var det visst Kalle Baah i Blacka eller så...är inte så insatt men minneskonserten för Bob Marley gick i alla fall av stapeln, men hade ingen lust att åka dit...det är inte RIKTIG REGGAE ändå:(
det e bara missuppfattad reggae på de sätt svenskar tror att det är...men som e åt helvete fel:(
Längtar plötsligt till Jamaica igen...ska dit i vinter tror jag.

Funderar på om man ska ta sig ut lite, men det är grått och tråkigt ute idag igen mot igår då det var sol och 22 grader varmt...så nu sitter ja här i hipsters i fåtöljen å tycker synd om mig självistället och återigen kom tanken över mig att krypa ner i sängen:(
Vågen visar i alla fall -21.5 nu

Grå i hjärnan
Grå i hjärtat
Grått i hemmet
Grått ute
Grått grått grått fy fan så GRÅTT


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0