GAME OVER!!!

   2010-05-14 - 12:52:57
Eftersom mitt ex hela släkt av någon anledning hittat hit och tycker det är jättespännande att läsa min blogg och störa sig på den så kommer jag nu att radera allt som har med mitt ex att göra.
Jag har träffat C...vi spenderar mer och mer tid tillsammans och det känns så grymt bra. Han e en supervän:D

De som undrar varför min blogg legat nere så beror detta på att mitt ex MAMMA och syster (inga namn nämnda!!!)
anmält min blogg och oh då måste blogg.se stänga den ifall de ska göra en polisanmälan. Men nu är den öppen igen och alla är välkomna som vanligt :)
varför hela hans släkt nu tycker det är så underbart upphetsande att läsa min blogg vet jag icke och jag bryr mig inte...läs på ni om ni inte har egna liv att sköta:D VÄLKOMNA!!!

I går var det avslutning på dansen i hörsalen:)
Vi hade nummer 9 i första akten:)
Det gick ganska bra, tappade bort mig en gång...men jag var ju inte ensam om det;)

Klipp kommer på träningen det filmades eller fotades dock ingenting igår.
Vi gjorde även en hyllning till Michael Jackson som avslutningsnummer.

Öppnade Jobbet i morse, sov dåligt i natt tror det var åska i luften eller så för mister lurv höll mig vaen då och då och var lite upprörd:(

Ska till sjukan 14.00 och se om dom kan hitta något mystiskt på mig:S

app så nu kommer mitt sanerings projekt i alla fall att starta...ALT ka bort...synd att mitt ex släkt styr så mycket för han har tidigare sagt att det är ok...men jag gör som dom vill...å raderar honom ur mitt liv TOTALT!!!

Jag har i alla fall gjort vad jag kan nu!!!
Jag har ordnat hjälp till honom och det kommer bli på riktigt nu! :D han är fin på sitt sätt:)



Lägger in lite coola rast/ Jamaica prylar så här på vårkanten:)
vill haaaaa:) funderar på att shippa hem lite från utlandet...:)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0