PILLER GÖR MIG GLAD:)

   2010-03-02 - 14:52:41

I dag har jag varit på återbesök igen hos Reumatologen:)
Mina värden har gått ner från att ha legat över 3 på levervärdet till 0.75 så nu får jag börja med arcoxian igen:) underbart, för jag har verkligen saknat dom pillrena...har ont i fingerlederna och handlederna framför allt:(
Jag å Heinrich som han heter ska åka till Tylösand ihop å ställa oss ved beachvolleynätet på stranden å skrika att vi e snyggast för vi satsar nu på beach 2010 ihop;) Han efter en stor hjärtoperation och jag efter min GBP operation:) *weeeeiiii*

Jag har en lugn dag, ska snart iväg och jobba kväll:)
Har lagt ut några saker på Tradera:)
Jag har oxå städat lite och gjort blomarrangemang efter att jag var på Plantagen och shoppade växter å så :)
Jag har även gjort dagens kap som är en sopkvast till mitt garage:P





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0