LONG LONG TIME

   2010-03-23 - 12:50:53
Oj, vad länge sedan jag skrev...:(
Min dator är dum i burken och nu sitter jag med min lilla rosa notebook å plitar.
Har idag hittat ett jobb jag bara VILL HA...på Banverket i Norrköping som trafikledare.
Vågen tickar på neråt precis som den ska och jag hade ett utbrott på jobbet i går...ja nästan i alla fall...det var så jävla nära, jag mådde skit!

D från Umeå är DUMPAD...!!!
Han är verkligen skitkonstig och bara MÅSTE ha nötter, bärs och hockey varje lördag. Han är så desperat efter det att då jag var i Umeå så var hans lördag så....under tiden sov jag i hans soffa. <när han kom till mig för 2.5 vecka sedan var det samma sak....han var så desperat att han var tvungen att KÖPA en hovkeymatch till sin bärs å nötter på min tv...känns normalt att göra det när man åker till nån...eller inte....men jag snackade med Ron på Jamaica under den tiden:)
Jag saknar Ronnie ganska mycket ibland, vi hade så himla roligt ihop:)
Han jag och Marie...:P

Jag har fått en ny kontakt på psyk...och det klickade så fort jag såg henne...mycket bättre än det någonsin gjort med någon av dom på dbt teamet. Underbar kvinna som jag tror kommer kunna ge mig mycket:)
Jag har ju varit utan terapi ett tag nu och klarat mig väldigt bra faktiskt. Men Idde har gett mig ett fint stöd oxå.

Jag saknar min Marie, men hon ska komma till mig i april och jag är jätteglad över det men har varit så dålig på att hålla kontakt med allt folk sista tiden:( Hoppas dom inte e ledsna för det:(

Nu ska jag kolla i garderoberna om jag hittar nåt skit jag kan sälja dyrt;)

Puss å kram...och förresten så kommer min alldeles egen nya design upp på sidan snart som en tjej ska göra till mig:)






DE E FAKTISKT COOLT MED UNDERBETT:)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0