KLÄNNINGAR PÅ TOPP=)

   2010-03-04 - 15:09:42

I dag har jag tvättat, håller även på att storstäda:)
Sen ska vi försöka få upp hyllorna i badrummet som jag köpte av Anders i Stockholm 3 stycken för 100 spänn:)
Har redan 2 sådana och dom är i valnöt nu har IKEA gjort om dom så dom är i björk och det vill man ju inte ha, man vill ju ha samma, så jag kollade på Blocket och hittade dessa och dessutom var det dagen innan jag var på återbesök på Danderyd så han kom helt enkelt dit med dom:)
Galet mycket flyt man kan ha ibland alltså:)

Nu har min besatthet för vackra klänningar tagit fart igen...jag vill gifta mig med mig själv, släppte frågan på FB om man får det och det verkar som om det finns dom som faktiskt gjort det...det ska minsann jag göra för det ´finns ingen annan jag kan tänka mig mer att gifta mig med....förutom Joey!!!!  =)

Jag lägger upp lite snygga bilder på klänningar här:) det blir lite favoriter...dreglapå nu...för det gör jag:)










Kommentarer
marie

kan varken skicka sms lr ringa me min mobil..

bara så¨du vet

2010-03-05 - 12:49:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0