ALLERGI CHOCK

   2010-04-01 - 01:00:13
I fredags började jag ju må skit på eftermiddagen och sedan låg jag sjuk hela helgen. Men nu har jag insett att det jag först trodde var allergi...vilket jag trodde var högst otroligt eftersom det knappt slutat snöa ute än så viftade jag bort det och trodde jag blivit sjuk igen och kanske kände av allergin litegrann för tydligen så är det al och hassel på G i alla fall.
Men så har jag mått SKIT hela veckan...och i dag började jag även känna mig svullen i halsen och det är inte rena förkylnings symptom utan nåt konstigt mellanting...så jag hamnade i alla fall på akuten nu i kväll och läkaren glodde nyfiket i halsen på mig. Sen kom sköterskan med en äcklig shot med 12 betapred upplösta i vatten...*klunk* precis samma som jag fick 1998 då jag var allergisk mot färgen i ett par kängor jag köpt och blev skitdålig och åkte in och ut till Sjukhuset i Norrköping och fick göra allergitester och gå omkring med 32 olika ämnen på ryggen i små knapppar i 4 dagar som kliade som fan:( *vilket minne va;))
Och nu ska jag ha en 5 dagars kur med 6 tabletter om dagen oxå.
Det har lagt sig i ögonen i alla fall under kvällen, dom har varit groteskt röda hela dagen och inte ens minskat ner något alls. Men nu så börjar det nog vända:)

Har precis ringt å grattat syrran som ju e ett aprilskämt å fyller år i dag =) Dom e ju i Thailand så det blev inte så långt samtal. Det fanns visst massa djur, två klädaffärer, 15 restauranger, en optiker, en frissa å några hotell typ där i Koh koh Khao, lite i minsta laget för mig som gillar Bangkok kanske:P

I dag hämtade jag ut en hyrbil på OK/Q8 som jag stolt placerade utanför STATOIL när jag skulle jobba:P
Min bil är ju och får lite nya kroppsdelar och blir vårfin sen den glada mannen körde på den och knöglade till den lite och dom hade inte fått min nya kofångare så då tog jag nu ut hyrbil genom försäkringsbolaget i dag:)
Lämnade in bilen i måndags så mamma å Joey har hämtat mig på jobbet några dagar innan detta...jobbigt för jag stänger ju hela veckan...stackars snälla mammi:)

Nääh nu ska jag krypa ner å sova med min lilla älskling, han fryser när vi går ut nu när hans päls kortats avsevärt:( I dag fick han ha stickad tröja på sig:)

Kastar in lite bilder på cupcakes för innan jag kryper ner ska jag kolla lite på nätet för jag ska göra sådana till påsk tror jag=)

Puss godingar:)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0