VARDAGEN ÄR HÄR

   2010-06-30 - 16:49:44
Nu är det tisdag igen och jag ska efter en dag i solen dra mig iväg till jobbet för att jobba kväll.
Det är storstädning på jobbet för att min chef slutar i morgon och den nya tar över på torsdag:D
Fattar ni vilken VINST!!!??? Men jag har ju blivit uppsagd, fast det är nog nu livet börjar...har sökt 2 jobb jag verkligen vill ha...så snälla pray for me nu ...!!!

Helgen var så ljuvlig...stugan, mat, uppeldad grill, kusiner med solsting, sol och bad, tält, paketlek och mycket mycket mera:) Joey hade sitt egna tält med sig som han skulle kunna vara i om han ville...men det blev snabbt poppis bland kusiner å morfadrar å resten av släkten ungefär:)
Lägger in lite blder så får ni med njuta;)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0