TRÖTT

   2010-06-10 - 15:59:30
Jag öppnade macken i morse och slutade därför 12.00. Nu är klockan 16.00 och jag har fortfarande inte fått ett smack gjort vilket känns skit.
Har  arit och köpt färg för att måla om mitt vardagsrumsbord vitt...det ska bli lite ljusare och gladare, men nu när jag tänker efter så gör jag alltid om hemma när jag mår skit.

Har fet ångest och grubblar antagligen alldeles för mycket med.
Fick veta att min sänggavel har kommit och den kommer med leverans hem hit i morgon. Dom ska ringa innan så vi kan bestämma en tid så jag kan gå från jobbet en stund.

Ont i huvet har jag med!!!

Näh nu ska jag sätta på lite schyssta vibes och måla loss så det blir något gjort. Skulle helst vilja gå å lägga mig.



Kommentarer
Syyystermyyyyyster

Jaja, du får ju åtminstone nått uträttat. Jag kanske också skulle behöva må skit några dagar så att det blir fart på vår balkongrenovering. :-)

2010-06-10 - 18:15:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0