SÖNDERSTRESSAD

   2010-06-22 - 22:00:59
Fy fan var är jag mit i allt?
I lördags drog jag till stan med min kamera för att utmana mig själv...skulle ta lite bilder på Rybak tänkte jag sagt och gjort, här kommer resultatet:)



Annars e allt som vanligt...chefen är värre än någonsin och jag ringer facket var och varannan dag. Ska göra arbetsskadeanmälan...för att markera!!!

i morrn har jag fullt upp igen...i dag har jag jobbat och sen varit i stan och träffat Cicci:D
Hon är en helt underbar tjej ...vi är så grymt lika hon och jag så det är inte klokt:)

Nu ska jag käka någe...sen ska jag sova...C lyser med sin frånvaro där borta på Öland...men jag skiter faktiskt i vilket...jag hör inte heller av mig! :)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0