SÄG ÅT MIG!

   2010-06-06 - 22:19:58

Usch jag har blivit superkass på att blogga just nu...men det är så mycket man ska hinna med å göra.
i dag har vi varit på en liten tripp till Björnhammar som är ett i princip helt öde samhälle.
jag har oxå varit i stan och beställt en soffa till hallen.

i går var det Himpan igen och jag drog in ca 2500kr det slog du inte lördagen för 2 veckor sedan då jag fick ihop 4500 men bra ändå.
Grillade hos mamma å pappa på kvällen det var mysigt, men jag var på lite kass humör:(

Nu ska jag ta å sova, i morrn ska det visst bli regn sägs det men det gör inte så mycket eftersom vi haft sjukt soliga dagar ett tag nu.

Jag har förresten precis lagt in första bilderna från kameran så nu kommer det bli publicering;)

Håll till godo vetja:)


Joey vs. nya kameran


I duschen





miss Li och Hamilton:)


Vaddå det e ju bara Joey som leker


Myra


Björnhammar, den glömda staden


ge mig en moppe för fasen:)


Kommentarer
Anonym

Hahaha kunde du inte hitta någon bättre bild på mig förutom när jag ser ut som en fläskberg?! Btw så gillar Miss Li bilden med dig på hojen, det känns så Frida-style :D När tänkte kvinnan ta och besöka storstaden då, jag och Hamilton klarar oss ju inte utan dig! Puss till min lilla soulmate

2010-06-07 - 22:50:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0