JOBBAT KVÄLL

   2010-06-08 - 01:00:47
I dag har jag varit arg på typ allt å alla, dessutom fick bilen 3 2:or på besiktningen så då blev jag ännu argare. C säger att det inte är några problem, men egentligen vill jag inte be han eller någon annan om hjälp:(
har skruvat ihop byrån idag me hjälp av alibaba men vi blev inte riktigt klara...då såg vi att vi missat en del och skulle behöva skruva isär halva byråfan igen för å fixa de så då la vi av:S

Jag har jobbat kväll och sitter i telefonen med Marie:) lycka är när hon är vaken när man kommer hem efter ett kvällspass:) Annars kommer ensamhetsångesten ofta å hälsar på.

Nu ska jag å Joey gå å nanna så det så...vi skriver mer när det blir dag igen å nya ilskor...:(



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0