ENSAMMAST

   2010-07-31 - 15:02:35
Känner mig ensammast e världen...Joey är i Kulla på semester det är i alla fall bra:) Jag ska jobba kväll i dag och i morgon. Jag var ju på Karstorp på anställningsintervju och nu står det mellan mig och en kille av totalt över 60 sökande om vem som år jobbet. Känner dock på mig att killen kommer få det trots allt och så står jag då här!!!
har sovit till halv ett i dag...helt sjukt...ville inte alls gå upp lixom:(
Åkte till Viberga en snabbis, sen hem till mamma å pappa å käkade ett äpple innan jag åkte hem igen. Jag såg två brudpar på vägen hem och det fick mig att känna mig ännu mera ensam och som om jag aldrig i helvete kommer träffa någon som är värd att leva med resten av mitt liv...:(

Drömde mardrömmar i natt och vaknade helt svettig...fy fan säger jag bara...äh lägger in lite hemmabilder i alla fall:)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0