ANSTÄLLNINGSINTERVJU Å TÄLTFLOPP

   2010-07-20 - 16:32:35

Förlåt att jag är en urkass bloggare som inte varit här och skrivit på länge...faktum är att jag inte är i mitt hem så mycket heller.
Sommaren e kort och jag passar på att njuta v den så mycket jag bara kan.
I natt skulle jag å Joey göra nåt oerhört exotiskt och tälta i mamma å pappas trädgård. Jag stängde på jobbet med L och sen hämtade jag Joey och vi skulle tälta lixom...tjo vad mysigt!!! trodde jag ja...efter en timme då klockan var kvart i två så gav jag upp, tog min dumma hund under armen och åkte hem där han genast la sig förnöjt på sovrummsgolvet och snarkade medan hans matte buttert rotade efter något att äta:(

I dag  var jag hos frssan på morgonen...jag gick sen förbi Lindgrens guld och kollade lite på kedjor och så började vi prata  som vanligt och vips så hade jag i princip kanske fått ett deltidsjobb med stora chanser till att få jobba mer då hon funderar på att sluta jobba i höst.
Åkte till mamma o pappa å åt och sov lite i hammocken som mamma äntligen köpt.
åkte sen hem och ringde till Karstorp där jag sökt jobb.
Dom sa att dom tänkt ringa mig och att jag skulle ringa en annan kille nu som jobbar där. Så jag gjorde det och han visste vad det handlade om då jag sa vem jag var. han var dock lite upptagen i 2 andra lurar samtidigt förutom mig så han ska strax rina upp mig igen och boka in en tid tillsammans som jag kan komma dit på...:)
Detta jobb ska jag HA!!!

Jag ska måla klart skänken i sovrummet i dag har jag tänkt mig..och så ska det bli. Jag håller nämnligen på och gör veckoschema varje vecka för att få lite struktur på livet och må bättre och idag hade jag dumt nog skrivit in att skänken skulle målas och då bara ÄR det så!!!

har hittat en biljett till Jamaica som jag skulle kunna boka nu, men fan tänk om jag fåt nytt jobb nu då:S Kan jag åka på semester då på en gång? kanske kan jag sluta på Statoil tidigare och åka tidigare?! Och börja på Karstorp när jag kommer hem i så fall?!
men men man vet ju inte ens om man e en kandidat i slutänden:)
Hoppas det i alla fall:) Då ska jag lära mig ALLT om bildelar...så det så:)


Nu ska jag plocka undan lite här och sen måla den dumma skänken som står å glor på sina tunga träben i sovrummet:)

Puss















Kommentarer
Kusin Malin

Som när ni skulle sova med mig i Stugan när jag var liten... X-D

2010-07-22 - 09:54:38
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0