TERAPISNACK

   2010-01-20 - 18:06:39
I dag var det väl ok på jobbet....jag å Pata pratade lite om hur det kommer bli när Roger å A-M e borta...hur bra stämning det skulle bli då...precis som då dom e på semester...då sköter vi oss sjölva och allt fungerar galant samtidigt som vi är glada:)

Åkte trots allt på terapin i dag...men några i gruppen tog upp mitt problem och tyckte det är åt helvete fel att man skickar ut nån från terapin som SJÄLV känner att den inte e färdig.
klarade mig från att bryta ihop tack vare mina älskade vänner i gruppen:) "all heder till er tjejer"
P sa att jag skulle ringa enhetschefen och det gjorde jag...hon hade inte ens hört talas om att jag inte får gå kvar och hon tyckte det lät konstigt att låta mig gå....hon skulle prata med ledarna i morgon sen ska jag ringa tillbaka till henne i morgon em.
Ännu e inte kampen slut...!!!

Höll på å krocka med en biljävel i morse typ...idiot....mwaaaah...va hade min "egen trafiklärare" sagt då;) *eeehehe*
jag vill åka till Umeå....jag SKA åka till Umeå...jag TÄNKER åka dit!!! Lämnade en lapp till A-M i dag om nästa helg får se om jag kan vara ledig då:)
kommer förhoppningsvis få lite ändrat schema nu med...mer olika tider, jag hatar mina störda tider just nu.
Nån e så himla vacker att jag blir mållös:O
charmig
söt
snäll
redigt tjusig;) *hahahahaha*

Har gått på stan i dag...:D
Mamma å syrran har varit på intervju för första steget mot en adhd utredning.
Joey har varit hos Catharina en stund
Jag äter alldeles hemskt dåligt....även för att vara opererad:(
Jag har lärt mig att jag inte ska ta mina vanliga mediciner innan jag fått i mig nåt annat, fan va illa ja mådde i morse:S    
Så nu vet ja nog inge mer som e tillräckligt intressant....

vet du nåt intressant?????  TELL ME EVERYTHING!!!!



Love



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0