SNÖKAOS

   2010-01-28 - 07:13:47
I går när jag åkte hem från stan så körde dom framför 50 på 100-sträckan...lite frustrerande...visst det var mer eller mindre snökaos...men det var en överdrift att köra så långsamt...
I dag ska jag jobba, sen ska jag till frissan....terapi??? Nej nej ....man har ju slutat...haha...min mamma pratade igår med chefen på psykiatrin...hon som jag pratade med som orsakade att jag blev utestängd av terapin ...hon sa att SJÄLVKLART så SKA jag kontakta henne när det är såhär...men dom på terapin förbjuder mig ju tydligen ...dom hade tom upplyst i går i gruppen som jag inte var på att man inte ska ringa andra utan prata med sin terapeut...men vad i helvete är dom rädda för?????
Helt skevt  det i alla fall...suck!!!!

Köpte en ny slags olja till håret igår...det ska vara någon revolutionerande ny grej...den doftade dessutom vanilj så jag var tvungen att ha den ...den är helt underbar:)

Nu ligger Joey å sover på min opackade väska som ligger på golvet...hahahaha....jaaa han e för söt:)

Puss å er alla sålänge:)






Kommentarer
Naattjobbare

ha en bra helg:)

2010-01-28 - 22:51:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0