MER SNÖ ÅT FOLKET

   2010-01-07 - 11:52:13







Har precis varit ute med Joey i snön...det snöar för fullt och vi mötte Biggan å lite anddra grannar och alla var så glada å trevliga i dag:D  Jag somnade inte förrän vid halv 5 i morse...satt å snackade med någon på nätet till 3....sen kunde jag inte sova...*konstigt de där*
Till slut tog jag en halv stilnoct...annars hade jag väl suttit vaken ännu:O
Blev väckt av min terapeut 08.30...hon ska ju ringa mig varje morgon nu för att kolla vad jag har för plan för dagen och kolla vilka färdigheter jag kan behöva hjälp  med för att klara det jag ska ta mig an...anledningen är min svacka jag hade nu mellan jul och nyår...för att jag inte ska hamna ännu längre ner så är vi nu igång igen på det viset=)
Gör schema för varje dag vad jag ska göra så jag inte bara lägger mig och sover bort dagen...näpp det går inte för sig...men nu e jag inte trött ens...känns nästan lite maniskt:P

En person ajg mött gör mig varm och glad=) trots att det är så kallt ute:)
En ny vän för livet????? "D" bor ju en bit från mig....jäääävligt långt emellan faktiskt...men vad gör väl det:)
Snacka kan man väl ändå;)
men denna person har hjälpt mig lyfta mitt humör oerhört senaste dagarna och jag inser att jag vill ha mer än jag trodde i mitt liv....*djuuupa samtal*

I dag ska jag täffa läkaren på psyk...men jag ska använda mina snygga färdigheter och avsluta våran relation lika snyggt....han sköter inte det han ska och jag tar inte det...inte nu längre...nu orkar jag ju bry mig så varför skulle jag??:)

Nä nu ska jag simma några längder i nya badkaret=)
puss






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0