KONSTIGT LIV MAN LEVER *ler*

   2010-01-05 - 06:48:38

I går mådde jag faktiskt bättre igen:) Åt som man SKA när man opererat sig som jag...det gjorde mycket...fick en kallelse till Danderyd för återbesök den 20e januari...undrar om jag verkligen ska dit eller om de inte e så att ja bara ska till stan...läkaren ska ringa mig om det:)
Gjorde en grej på nätet i går med när jag väl orkade sätta mig där=)
Stötte på någon som känns.....jag vet inte....väldigt speciell!!!
Känner inte personen i fråga, men den gör mig lixom varm och glad=)
OCH var i själva verket anledningen att jag gjorde denna grej som jag aldrig trodde jag skulle göra ...*hähähähä*

I natt har vi inte sovit mycket varken jag eller joey....vi har nog båda två lyckats vända på dygnet en aning kan man tro....jag som är grymt trött på kvällarna och sjukligt morgonpigg lixom...jag sov bort några timmar i går på dagen nu när man e sjukskriven å bara glassar omkring ...och jag har varit vaken sen jaaaoo....ungefär 01.30 :S
Jag FÅR INTE sova i dag på dagen...jag MÅSTE få ordning på detta igen nu!!!
Där ser man vad lugnande tabletter gör med en ....för det var dom som hjälpte mig vända till de så hära....bläääääh....därför tar jag dom ju bara i nödfall:)




Puss på er sålänge            


Kommentarer
Anonym

skönt att du mår bättre, håll i den känslan

Kram

2010-01-05 - 10:25:35
Annika

Så Söt du e!! :O)

Bra att du försöker äta "ordentligt" jag tror det påverkar måendet jättemkt!!

2010-01-05 - 18:07:00
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Nattjobbare

Härligt härligt.... Uppåt igen... Och ändå är det skitkallt:)



Kriga vidare..

2010-01-05 - 23:31:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0