KONSTIG KÄNSLA:(

   2010-01-18 - 19:21:49

Har i dag jobbat första dagen efter min sjukskrivning...fick veta att ryktena är sanna, att min chef å hans fru ska lägga av...macken ska bort för 4.5 miljoner...
Dom håller på å installerar cashguard nu äntligen...det var ju på tiden kanske...:S
Jobbarkläderna e alldeles för stora så dom skrattade lite år mig idag:S
Det har varit helt ok på jobbet i dag...kunde inte vara ledig några dagar snart som jag önskade...men det får lösa sig ändå.
Men nu när jag kommit hem och allt e sjukt tyst och lugnt igen så mår ja sådär...vet inte hur jag ska förklara...har lite ångest...känner mig lite depp...funderar på att ta Joey på en långpromenad i snöandet...!!!
Känner inte riktigt att ja kan vara här och orkar inte riktigt ta mig för någe vettigt heller just nu.

I dag var i alla fall "bullmonstret" inne som vanligt men hans snodde bara en bulle...men det gick åt ja tror de var 7 koppar kaffe...å så stod han å klappa händer åt Janne när han skurade golvet:S *hujeeeda mig*
Kan ingen bara säga till honom att man ska betala...???

Hoppas mp3n e någorlunda i batteriet...har glömt ladda den :( får nog bli rasta lurarna i dag ...så får blingbling lurarna vila :P
Har fått lite besked om mina vänner på Jamaica...Hyacinth dog i cancer för 3 år sedan, och Gillian är sjuk och går på dialys 2 ggr i veckan:( Någon jobbar på Bermuda å allt vad de var...

Nu ska jag gå UT!!!

Pusstackhej





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0