GLAD OCH FRI

   2010-01-23 - 21:35:30
Känner mig så....GLAD å FRI!!!
Mycket tror jag är terapin...ibland tror jag att den gjort mig sämre när jag väl mått bra...nu e den över...ska se hur det går utan om jag är klar ...eller om jag ska se till å få komma in på något annat. nu ska i alla fall psykiatrin privatiseras...HURRAAA det kommer nog bli superbra det:)
Har en hemlis...men säger inte vad...det är inte officielt...!!!
Nåt jag längtar efter massor i alla fall:D
Men om en vecka så ....:)

Någon gör mig på bättre humör än valigt, det är konstigt vad människor omkring en kan påverka en :)
Känner mig kramig...har spelat sims halva dagen typ och bildat familj...försöker få en dotter...men men ...det har blivit två killar so far...:S Får väl göra en bebbe till då:O

Funderar på å gå å sova....var å styrketränade i morse...har redan dyngträningsvärk...så otränad var jag ...*häpp*

Jaaahaaa....puss å kram på er mina juveler=)








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0