CATHARINA DAY=)

   2010-01-15 - 18:25:22

Jag och Joey har varit hos Catharina på mysfredag.
Fick veta att min ärkerival, Philipsson som bodde vägg i vägg med mig 8 år dog i veckan...dom hittade honom död i hallen:S
Å tant Elin som bodde på andra sifan mig har blivit av med ett ben och ligger på sjukhus och inte kommer bo där mera. Så nu blir det TVÅ lägenhetet somma i "mitt" hus, men jag KAN INTE klämma in mig på 56m2 tyvärr...för jag längtar verkligen tillbaka till Bruksgatan.

Hjälpte Catharina att koppla in hennes nya tv hon köpte för månader sen som bara blivit stående...:)
joey gick och snozade omkring i parken när vi skulle åka hem och nu mår han illa såklart...typiskt...!!!
Han behöver duscha med...får se om han orkar med det då. i morgon ska jag hämta Miss Li i stan och vi ska röja här hemma hela helgen=) Det ska bli riktigt kul att hon kommer:)

Har anmält mig till afrikansk dans och ragga/dancehall dance ...ska bli skitkul...längtar:)

Puss allihopa:)





Kommentarer
jag

ja inte särskilt kul, min morbro mådde väldigt dåligt efter att de hittat Bosse...

2010-01-26 - 17:47:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0