BRA DÖRRMATTA SÄLJES!!!

   2010-01-19 - 19:11:09

Har haft en ganska jobbig dag...i morgon är det terapigrupp, jag har bara denna gång och nästa gång kvar, sen är jag klar i gruppen.
jag ville ju fortsätta ett år till eftersom jag kände att jag missat så pass mycket eftersom jag även jobbat heltid under tiden senaste året, men nej...!!!
Jag har därför tappat sugen på att gå dit, jag har inte varit på denna modulen alls eftersom jag varit hemma på grud av operationen mm. Och fick i dag veta att om jag inte kommer i morgon så blir jag av med all terapi jag har. visst det är i kontraktet att man inte får vara borta 4 ggr i rad. Men jag känner att jag inte behöver gå dit alls mer...jag kommer antagligen må sämre av att gå dit än att slippa. Men så har min terapeut ringt flera gånger i dag och försöker få mig att gå dit i morgon och jag har ju fan inget val om jag vill ha kvar individual terapin...och jag är ju inte klar där!!!
Ska väl för fan inte behöva ta lugnande för att orka gå till gruppen å riva upp alla känslor som har med det att göra igen...att jag känner mig orättvist behandlad osv.eller???
Min terapeut ringde och då jag började jobba i april på allvar så fanns informationen med från mötet jag, min terapeut, och försäkringskassan samt chefens fru att i mitt kontrakt med terapin ingår även telefonknsultation när det behövs och det skulle ju inte vara något problem alls...men det ÄR ett problem...ett STORT JÄVLA PROBLEM!!!

Efter att hon ringt i dag fick jag så jävla mycket skit å skäll av chefen att jag minsann inte fick prata i telefon på arbetstid och då jag buttert påpekade att avtalet ser ut så här och ni var med på det ...då ville han som vanligt inte lyssna. Det tillsammans med att jag känne rmig totalt överkörd av terapeuterna gjorde att allt bara brast...började storgråta. Tycker de e skitjobbigt att behöva gå till gruppen som jag älskat så mycket förut...jag vet inte hur jag ska orka det...men dom ger mig inget val...!!!
Att jag sen FÖRSÖKER ta hjälp för att klara det av min terapeut...då får jag skit av chefen istället...

Inget att bry sig om säger nog dom flesta...men jag är så jävla trött på att bli förtryckt av honom...undrar när facket kommer...vi ska ju ha möte igen eftersom han behandlar mig som han gör, men dom kan ju fan ändå inget göra.
Som vanligt märkte man att han ångrade sig sen och höll på å mjäkade med Lina och kunder...

Så nu e situationen så här...jag är TVUNGEN att gå på terapin som antagligen kommer röra om ganska mycket i morgon...
+ att jag e förbannad på min individualterapeut för att hon i princip ...(som alla andra inom denna sjuka terapi) det är bara mig det är fel på...man ska acceptera precis allting i världen...och bara acceptera...acceptera...acceptera....!!!!!
Jag e så jävla less på skiten...men har ju fan inget val just nu...men i april kommer det se annorlunda ut med allt....då byter jag till en privat vårdgivare...då kommer det att gå under landstinget eftersom psyk inte kan göra ett bra jobb med sina patienter!!!

E bara jävligt ledsen...känner mig trampad på så in i helvete....
Att jag e nere..det gör mig skiträdd att skrämma bort "D" men men ...vem som helst kan ju intyga att jag inte mår piss speciellt ofta längre och att det brukar gå över ganska snabbt och utlösas av något!!!

Är ju jävligt glad nuförtiden...nöjd å glad...har ju precis börjat leva...tänker fan inte låta det här förstöra mig...jag vet ju att chefen slutar...*klamra dig fast för fan Frida* annars får ja väl dra...flytta härifrån å börja om mitt liv...skulle vara skitskönt!!!

Äh...nu ska jag bada...känner mig som en dörrmatta...men ja e i alla fall en jävligt BRA dörrmatta i så fall!!!!


Bless mina älsklingar!!!







Kommentarer
Nickan

Fortfarande blogglös... men vi hörs ju på FB :)

Du det gör ont i mig när jag läser om dej o din terapi, precis samma sak gick jag igenom för ett år sedan.... och jag är fortfarande förbannad...även om det har lugnat sig. Jävla skit terapi!!!! men på något konstigt sätt så vill man ändå fortsätta o det känns verkligen som om man krälar eller är en dörrmatta , som du skrev.....Frida!!!!!

Puss o jättekram!!!!!!!

Nickan

2010-01-20 - 08:06:04
Bambi

Du är ingen dörrmatta. Men jag förstår känslan. Så många gånger jag också kännt detsamma. Det är så tråkigt att läsa om terapin och att vad som hänt med den. Jag tyckte ju att det var så bra när jag var där, men det börjar ju bli ganska länge sedan nu. Jag saknar er allihopa iallafall.

KRAM!!!!

2010-01-20 - 09:27:53
URL: http://bambisens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0