BLÄÄÄÄÄÄÄK

   2010-01-25 - 20:04:09
Varit å jobbat....det var ok...jobbade med M och sen P.
Hade matlåda med mig...duktiga jaaa;) och fick med det uppleva min riktiga första "dump" mådde as efter...åt inte upp allt...jag har världens minsta matlåda...orkar ändå inte äta upp allt....å på köpet denna "dump" mådde skitilla....och jaaa bläääääk

Har väl varit sådär med maten i dag då....och jag som börjat dricka mer mjölk tycker nu att mjölken pötsligt smakar...SOCKER:S bläääääh....fy så äckligt...!!!
Allt smakar socker...det är fullkomligt skitvidrigt!!!!

Sitter å laddar massa ny musik...måste fixa mp3n ju:)

Fatta en grej...om man köper en matlåda (sån färdig) i kylen på ica så räcker den plötsligt till TRE matlådor....ska nog börja leva på oxfilé istället...man har ju RÅD lixom;)



Puss

Kommentarer
Ellie

Ja dump är inget skoj.. kan förstöra mycket för en..

Och tja why not oxfile flera dagar i veckan :)

2010-01-25 - 21:54:11
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini
mort77

Inte illa lyxmat 1p räcker till 3p kan inte bli bättre. Hoppas det går i rätt riktning för dig.

kram/

2010-01-27 - 00:21:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0