ADHD

   2010-01-08 - 17:18:45
träffade min läkare i går...vi hade en bra konversation ...med tanke på att det inte fungerat så värst bra med sjukintyg, recept osv. och att dom inte lyssnat på mig när jag säger jag vill veta om jag har adhd för medicineringens skull...i går togs beslutet att det ska göras en snabbscreening på mig och sedan en familjeamnames...så får vi se vilket håll det drar åt:)
Skönt att bli tagen påallvar...

I går var jag hos H och M vi har inte träffats på över 3 år ...sjukt:S
Det var jättekul att träffa dom igen ...vi drack te å dom hade så himla gott knäckebröd som jag måste köpa...det fanns på ett bageri i Haga i stan...måste kolla upp de,...kosta va  de kosta vill;)

Man kan även förbeställa just SITT EGET bröd där oxå...det e ju lite kul:)

Har sovit, städar, varit på långpromenad med Joey och nu ska jag bada.....haaah precis som i går;)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0