UMEÅ

   2010-02-02 - 15:31:24
Varit i Umeå i helgen på dejt:)
Många hade nog backat av faktumet att det är 80 mil dit, men jag antog utmaningen och tog tåget från Norrköping till stockholm, flygbussen till bromma och flög upp till Umeå.
Vi hade en helt supermysig helg, med massa mysande, film, mera mys, bio och mera mys...
det tråkiga var att mitt X började TERRORISERA mig.
han skickade ca 100 mess under helgen och ringde väl lika många gånger...fick stänga av mobilen emellanåt för att vi skulle få vara ifred:(
Så fort jag satte på den för att kolla om någon annan sökt mig vilket dom faktiskt försökt med så ringde det igen ....och det rasade in typ 7 mess:( mess utan något annat än trams...osammanhängande ord...konstiga meningar man inte fattade...?:S
nu har han i alla fall förstörd det mesta...killen jag träffade blev ganska avskräckt av att jag hade ett ex som hänger i hälarna på mig och är mer eller mindre besatt. Vi har haft kontakt ja, och det har fungerat...men det är ju över ett halvår sen vi sågs senast...och nu börjar han dessutom tjata om att komma hit och PRATA och hålla på...men jag har ingenting att säga..än mindre nu:(
han började prata om att han skulle göra sig av med Erik som bor hos honom, han har slutat dricka, å hej och hå, men jag ställde lite motfrågor om drickandet och fick snabbt fram att han bara ljuger...jag är inte dum i huvet...han har även ringt å terroriserat min älskade Marie han tror att hon typ satt å kanske höll med honom...men hon sa bara ja ajajajaja....för att komma till slut på samtalet nångång....det här är totalt sinnessjukt...!!!




Kommentarer
Arn

Trist. Var det snö däruppe?

2010-02-02 - 17:25:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0