SJUK

   2010-02-17 - 15:53:16
Jahupp, jag har varit hemma från jobbet i går och i dag...och kommer i alla fall vara hemma i morgon med. Så jag får väl ligga i sängen och tycka synd om mig själv på min 32-års dag:(
I måndags var jag och syster i Stockholm. Jag var på ett jävligt meningslöst återbesök på Danderyd där läkaren frågade om allt var bra och om jag hade frågor...thats it!!!
Vi gick på stan, köpte en rosa kofta ...helt otroligt härligt rosa färg:) Sen köpte jag en skål med lock på indiska och syrran köpte ett halsband med en fin blomma=) ett typiskt systerhalsband faktiskt!

jag har betällt ett sådant lotushalsband som Miss Li har...jaja ÄR en härmapa men dessutom är vi buddhister båda två...=D men jag fick för Miss Li:) saknar henne mycket...!!!
Jag köpte även ett armband jag fastnade för:)





Å så saknar jag Marie...min Marie=)
Hon är hos doktorn i dag ...får vi se vad som händer där...är nyfiken som sjutton....men hon ringer nog sen=)


Ska nog ta å beställa lite kläder från BonPrix:) men vet inte om jag orkar sitta vid datorn så mycket längre just nu...

Et snöar i alla fall ute igen:) gött...men trist att jag inte orkar vara ute...blir helt matt...och det är synd om Joey:( han är så uttråkad:(

Förresten har mamma å pappa lämnat in min bil på G-son...det var punka på den eller nåt..:S
märkte det igår...och när ja å syrran kom hem från stockholm i måndags tog spolarvätskan slut, oljelampan började blinka, det var dåligt med luft i alla däcken redan, gps batteriet tog slut, drickan vi hade i bilen tog slut och jaaaa allt var lixom slut...förutom bensinen den hade vi lite kvar av:O

AAawww.....jobbigt med bilar:(






puss på er



Kommentarer
Miss Li

Yey, du hittade halsbandet=) Det är väldigt tungt att bära bara så du vet! Sen kan du välja att sätta på eller ta av stenarna om du bara vill ha lotusblomman som jag brukar ha! Ringer dig om ca 10 minuter, men jag skriver här ändå=) Love you

2010-02-17 - 18:51:44
marille

saknar dig med gums men är helt färdig efter mötet idag. ringer imorgon. pusspuss krya på dig

2010-02-17 - 20:30:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0