JORDEN RUNT?

   2010-02-22 - 18:25:54

Hoppsan tjoppsan då var det plötsligt måndag igen:S
Började jobba redan 05.30 i morse och det var inte mindre än 27 jäkla minusgrader ute...:S
Jobbade med M, det var trevligt=) Har ju varit hemma sjuk en vecka och det var faktiskt helt ok att vara tillbaka. I morgon jobbar jag dock med chefen och tydligen e han ännu bistrare nu än han brukar...*uäääh*
Hade ju tnkt a ben i dag men  iisaatdvaargannlyn så jag hopppdd det med blotta tanken på det...men som man säger tanken var i alla fall god:)

Åkte hem och tog ett varmt bad istället=)
Nu har jag precis varit ute med Joey igen...han var iklädd fleece overall och tassvax som han nu ligger på golvet bredvid mig och slickar bort frenetiskt;)
Har inte gtt i många knop sen jag kom hem..funderar på om man ska göra någe här hemma kanske, alltid hittar man väl något:)

Har suttit och kikat lite på resor inför NÄSTA vinter...tanken är ju att jag och Lisa ska dra iväg en period och resa runt...jag hoppas hon kommer ha råd, annars kommer jag åka ensam:)
Har i dag kollat på "jordenrunt" resor...det skulle ju inte vara skit å dra iväg på en sån:)
man får se vad det blir...några platser jag skulle vilja se är i alla fall FIJI, PALAU, MALDIVERNA, BALI, ARUBA, MALAYSIA, TAHITI, HONG KONG, BAHAMAS, CURACAO, CAYMAN ISLANDS, CHILE....ja listan kan göras gryyyymt lång...:) men än så länge får ni hålla till godo med några bilder från nice places:)


Puss på Er=)



RESESVED CHAIRS FOR MISS. FRIDA & MISS LI




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0