VECKA I INGENSTANS

   2010-12-29 - 18:30:10

Veckan som gått har fortskridit segt, lugnt, trevligt men även med viss dramatik:(
Julen slutade med gallstensanfall efter fruktsalladen på julaftonskvällen.
Trodde jag skulle få ringa ambulans men insåg att jag var alldeles för långt ut i bushen för att det skulle hjälpa mig NU!!!!



Kunde inte ta djupa andetag och kände att jag fick mindre syre för varje gång jag andades in. Jag försökte lägga mig på sidan, men kunde inte ens röra mig för det gjorde så jävla ont!

Sjukvårdsupplysningen sa att om det inte blev bättre inom 30 minuter så skulle jag ta mig till jouren för smärtlindring och kramplösande...men efter ett tag släppte det av men blev inte helt bra förrän 2 dagar senare.

Annars så har det varit lugnt...har träffat någon i mitt liv som kompletterar mig psykiskt....det låter nog jävkligt knepigt....men en person som tänker som jag, har samma grymt sjuka humor, gillar samma saker...och har "samma" mål i livet!
Jag har sårat folk på min väg sista tiden, men ibland måste man följa sin känsla och kliva över vallen även om de andra inte har förmågan att följa med.
Folk har gjort mig GRYMT BESVIKEN...min bästa vän har svikit mig på ett sätt jag inte trodde var möjligt!
Alla gör fel, även jag ...
I går var jag i kulla med mina fina kusiner. Vi åkte lite pulka och Joey sprang efter och jagade pulkan med kusinerna i som om han vore en hund;)
När mosse å matte kom ner slickade han matte i ansiktet och var glad:)
Jag tycker oxå saker är jobbiga...jag vill inte vara osams med NÅGON...inte ha saker outredda....men låt mig nu försöka lyfta med mina egna vingar när jag för första gången är redo för det!
 I morgon ska jag till frissan å färga håret....sen kommer Curry och hjälper mig städa garderober å lite så...=)



Saknar mina bebisar å Carina
:(
En tatuering jag hemskt gärna skulle pryda min kropp med....den symboliserar en hel massa....!!!


Älsklingen har snott min kudde=)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0