TSSSSSS....E DE ETT SKÄMT ELLER?

   2010-12-13 - 17:30:17
Idag har jag nästan suttit vid datorn sen jag vaknade...eller ja...först var jag hos dietisten och fick svart på vitt att det går lite för fort i svängarna...har tappat 7 kg på 2 månader och det är ju inte för att jag äter hälsosamt...utan för att jag i princip inte äter nåt alls...å OM jag äter så tappar jag ännu mer...:S
Jag har såklart fortfarande en viss brist på protein och nu får jag inte gå ner mer än 0,5kg i veckan så inte mer än 2kg tills jag träffar henne igen.
Nästan allt jag tappat var fett, men även lite muskelmassa.
Ska börja köra styrka igen...men jag bävar för träningsvärken och sen kommer jag INTE köra ben så hårt som jag gjort en gång i tiden...då var jag fasen fyrkantig...såg ut som en jäkla fotbolls spelare:S

Har suttit och beställt grejs till smidet...jag kan verkligen inte få nog av http://fushionbeads.com där man lixom hamnar i ett..."ju mer man kollar ju mer nya grejer hittar man" jobbigt, sen tänker jag fan inte betala nån sketen tullavgift så jag beställde bara för 1400kr. men det blev en hel massa ändå.
nu är ju gränsen för tull 1600, men från 1 januari 2011 är det minsann 1400 bara så ni vet alla utlands-shoppare:P
Å så kommer ju lite moms på det hela sen med...ja Sverige e ett riktigt PRAKTLAND....ja PRAKTSKITLAND!!!!

Sen vill jag beställa askar till smyckena...men se neeeh då måste man ha ett svenskt jävla momsnummer för att få beställa från dom jäkla danskarna....ÄH!!!!

Nä, nu lägger jag upp lite nya bilder istället...bland annat lite av det jag lovade häromdagen...för nu e systemkameran laddad;)

Sen har jag en VÄLDIGT nära vän som inte mår bra alls....jag e skitorolig för henne och hon har själv sagt att hon VET att hon borde läggas in med LPT!
Häromkvällen var det ganska kaotiskt och det är inte helt lätt när man sitter 4 timmars enkel bilfärd bort...och så ska man försöka bry sig om henne...hjälpa henne samtidigt som hon faktiskt inte verkar vilja ha hjälp:(
Jag känner att jag gjort vad jag kan för henne härifrån, vill hon inte så är det hennes val och inte någon annans!
Älskar min snörpa, men jag har tagit avstånd och backat eftersom hon förhoppningsvis fattar att jag menar allvar...jag har sett henne bli sämre och sämre senaste månaderna och hon BER OM HJÄLP, men tar den inte sedan:(
Jag VILL att hon ska ringa mig när hon insett att hon SKA vara inlagd just nu och inte något annat...hon VET det!!!
Men det är massa svepskäl hela tiden...ja jag mår bättre skamligt bra...jag har nästan skuldkänslor för att jag inte kan dela med mig av mitt mående till henne eller någon annan som behöver det och det känns jobbigt eftersom vi en gång var på samma nivå och nu är jag så långt före henne på stegen:(
Vill att hon ska bli frisk :(





Har köpt en rätt cool klänning....den e både fulsnygg å färgglad:)


För övrigt så e jag mest glad, men har lite ångest och jag vet inte riktigt vad det e...tror lite att det kan handla om att jag inte känner jag kan vara till lags och att en del människor vill lära känna mig fortare än det tempo jag klarar av:(
Folk som kanske innerst inne inte har en blekaste aning om vem jag egentligen är, utan har en ganska skev bild...
Under den gamla ytan av ilska och frustration har det ju faktiskt funnits något helt annat som senaste åren fått blomma ut mer och mer...för att senaste halvåret ha exploderat av positiv energi!!
Allting har en anledning...det är så mycket folk inte vet om mig...om hur jag är...vilken fjantig mjukis som dolt sig under alla lager av gröna tröjor från JC och vrålhippa bombarjackor som var sjukt inne på den tiden tyvärr!
Mycket drama...och idag är det jag hatar mest av allt ....DRAMA!!!
Vill bara ha ett lugnt liv där jag kan göra de saker som känns värdefulla för mig...ta igen alla de förlorade år som bara passerat i mitt liv och som aldrig mer kommer tillbaka...en hel del gamla minnen har dragits upp senaste dagarna och mycket tankar med det...behöver tid att bara tänka...för det är något jag blivit GRYM på...att just TÄNKA!!!
ojojoj...Concertan gör att jag fortfarande inte sover...MEN TÄNKA det e jag världsbäst på!
Jag analyserar i princip allt fast på ett positivt sätt...tänker igenom beslut, gör ...aaah å PRECIS NU ringde telefonen och i andra änden e en sur, bitter, negativ person som ja baa inte orkar med:(
JAG ORKAR INTE MED ATT ALLA E SÅ NEGATIVA HELA TIDEN NÄR JAG  JÄLV E TVÄRTOM!!!!
ÄÄÄH!

Jag vill väldigt mycket...men jag vill känna mig fram och vem har bråttom med någonting alls egentligen?
Är rädd att hamna i nåt som i slutänden skulle sänka mig istället:(
TID, TID, TID!!!!!

Äh nu kommer bilderna...CHECK!!!!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0