VÄRK o VE

   2010-08-31 - 18:21:11
Jag har så himla ont i min kropp:(
Började med att jag fick mer ont i nacken och ryggen än jag haft på väldigt länge...sen kom det som strålningr ut  i båda armarna oxh ut i fingrarna och jag inbillade mig att det var för jag satt vid datorn ganska mycket just då.
Sen la jag ihop ett å ett och kom på att det kanske kunde vara en biverkning av Concertan precis som den grymma huvudvärk jag haft sedan jag började med den.
Kollade på fass och sökte lite överallt på nätet och hittade att en vanlig biverkning är....LEDVÄRK!!!

Dom på US i Linköping hade inte varit med om att någon fått just denna biverkning, men den finns ju uppenbarligen med så....
För jag har ont i alla leder i hela kroppen utom knäna...allt från fingrar och tår till höfterna:(
tar nu Citodon för att få bort det värsta.
I dag gick jag inte upp förrän 14.30, efter att jag pratat med psyk. På torsdag ska vi ta ställning till om jag ska behöva pröva en annan ADHD medivin istället. Men jag har ju blivit så positivt påverkad av Concertan psykiskt så jag vill egentligen inte det. Och vi tror att dessa biverkningar kan försvinna efter några veckor. Men fan vad ont det gör...känns som jag är sjuk.

Har gått ner över 2 kg sen i fredags, det ska oxå kunna vara en biverkning...men det gör inte så mycket;)
Men det finns dom som till och med utvecklat anorexi av att stå på Concertan.

Nu har jag alltså med det gått ner 27 kilo och det känns riktigt bra.
En intressant grej är att det känns nu plötsligt som om det trillat av ett kilo på barje tutte:S
Där har ju inte hänt så mycket innan...men förra helgen rensade jag ut 14 bh som blivit för stora:S

I går kväll ringde jag Ron på jamaica...det var kul att höra hans röst igen...men när jag hade lagt på fick jag världens ångest och tänkte att EGENTLIGEN....vill jag verkligen åka till jamaica innerst inne???????
Jag blev plötsligt osäker:S








Kommentarer
Ante

fyfan vad bra du ser ut:

2010-09-27 - 22:07:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0