NÄR LIVET STANNAR!

   2010-08-19 - 13:32:12

Så vann dom till slut....familjen med stort K!!!
jag visste jag skulle hållit mig borta, men vad gör man när man mår jättedåligt och inte har någon? Man tar den som känner en bäst:(
Känns som om någon slitit hjärtat ur kroppen på mig!
Att han ska lyssna på skitsnacket dom kommer med:( låta sig påverkas...:(
Men jag vet vad som är sanning och inte...men mig verkar han inte vilja lyssna på...!!!
Förlorat det som just nu betydde mest i livet för mig förutom Joey...!!!
Armarna är återigen trasiga...huvudet värker...hammaren ligger på sin plats:( All livsgnista jag känt är bortblåst och jag vet inte vad s om kommer hända...!!!
Att man ska behöva skiljas så här...det känns tungt!

Jag kommer fortsätta leva mitt liv ensam...återigen inse att det är så här det är!
han betyder nog mer för mig än jag egentligen trodde...men det är försent nu!!!
bara önskar att en bil kör över mig, att jag får cancer...kanske förtjänar jag det...att dö långsamt!!!
varför ska det vara så jävla svårt att komma till skott? Jag mår nog sämre än jag visar...så har det alltid varit!





Kommentarer
A

jössös , hade inte läst detta.

frida , jag börjar gråta .

det gör ont i mej att det gör så ont i dej!



<3

2010-08-20 - 02:08:26
URL: http://lonneborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0