FÖRLORAD KÄRLEK?

   2010-08-17 - 22:45:13

Har en del att  berätta här idag...jag har starka känslor för någon. Han betyder jättemycket för mig.
Vi träffades på jobbet där han är kund och sedan träffades vi en del.
Jag har nämnt det förut ..då jag stannade över natten vaknade vi av att mitt x stod utanför hans dörr!!!

Jag har fortsatt att ha mina känslor för killen, men sedan den morgonen har ingenting varit sig likt.
han har kommit in på jobbet, jag har hållit honom sällskap när han jobbat på nätterna.

Träffade mitt x på storlagret och då kom killen förbi när vi stod och pratade och det förstörde allt ännu mer...såna missförstånd...:(
Jag har mått jättedåligt länge...och trots mitt ex beteende så har han funnits för mig...känslorna har varit splittrade...ångest för att jag svikit killen och haft kontakt med mitt ex. Samtidigt som jag inte haft någon annan..jag har kunnat ringa mitt i natten och skrika av psykisk smärta och han har lugnat mig.
han har hitat mig medvetslös i sängen efter en intox för några år sen...han känner mig och vet hur jag fungerar...nu har jag kommit dit där jag måste göra ett val!

Jag måste ut och testa mina vingar...se var dom kan bära mig, om dom bär mig alls.
Jag har mått fruktansvärt dåligt i sommar speciellt sista veckorna...jag har levt på xanor och sovit på stilnoct och när jag pratat i telefonen efter att ha tagit stilnoct har jag till den jag pratat med svamlat om att jag driver en fiskrestaurang och sagt...-vänta ett tag, det kommer kunder jag måste expidera! sen försvunnit och sen mit tillbaka igen ...helt sjukt!

Jag vill vara vän med mitt ex, men vi måste göra upp hur relationen ska se ut...mitt hjärta finns hos någon annan just nu....jag måste följa det!
Om det är försent så har jag förstört det!!! Då får jag på något sätt försöka leva med det!
Jag har i dag fått en ny medicin CONCERTA, ADHD medicin som dom satt mig på nu innan jag ens fått diagnosen. Dom gör ett undantag eftersom jag står på väntelistan till utredning men det kan ta 2 år.
I dag har mitt mående höjts några grader, om det är medicinen så kan jag säga att JA då HAR JAG ADHD!!!

Antagligen har jag en hel näve olika diagnoser...oftast är det så....Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig...ska till psyk i morgon bitti.

Killen svarar inte i telefonen nu...han svarar inte på mina mess...jag vet inte om jag förlorat honom!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0