CONCERTA

   2010-08-25 - 20:59:11

I dag har jag varit på psyk...tycker om min kontakt där...=)
Känns som om min nya medicin Concerta fungerar...jag är mer samlad i mitt kaos, kan hantera saker bättre, är piggare och lugnare. Och då är jag dessutom bara på inledningsdosen ännu på 18 mg.

Annars har jag inte gjort så mycket...tänkt mycket på min Miss Li...hon mår inte bra alls just nu. älskar henne, men vet inte hur jag ska kunna hjälpa henne?!
Blev glad då hennes sambo ringde mig igår och berättade saker som gjorde att miss Li och jag inte kunde ses idag.

Har ringt och pratat med M på Luvata igen, han tror på nyanställning till hösten och kommer höra av sig till mig då. Kan ju alltid va skoj å pröva på industrin med innan man dör;)

Jag har en massa projekt på gång just nu som jag försöker beta av...en del av det är...


Måla över skolkriteväggen i hallen vit
Sätta upp min planeringstavla i hallen
Måla klart rastagubben i lera
Måla tavlor
Plocka ordning i köksskåpen
Plocka in rena tvätten från idag
Skriva ut bilder till "egoväggen"
Damma
Göra en lista på negativa/positiva saker (terapiläxa)
Träffa folk jag inte träffat på länge (terapiläxa)
Söka de jobb jag har på lager just nu
Leta ny mobil
Boka Jamaicaresan
Ringa Ruby och Ron på Jamaica
Krama min vovve extra mycket nu när jag är hemma och har tid
Åka till Falun
fixa till balkongen

mm...mm...




Uppdatering i galleri´t :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0