NYGADDAD

   2010-04-15 - 08:41:32
I går var det så dags för ett besök hos Ville på Lucky7 :)
Knixade till tassen från joey med lite detaljer för den kändes inte helt bekväm innan, kändes lite som en stämpel som bara hamnat där...nu är det mera liv i den....i dag mina vänner klockan 11.00 ska jag till sjukan och ta med mig all min allergi...och jag går inte därifrån förrän jag fått en cortisonspruta...LOVAR ER!!!

Så här ser man ut om man har RIKTIG allergi!!!

Ska städa lite här på dan, börjar inte jobba förrän 18.00...gå långis med Joey...
i går kom mina kläder jag beställt...men den gula och gröna klänningen som jag ville ha sååå mycket kom inte...och fanns inte med på ordern...ringde dom och dom kunde inte förklara var de tagit vägen ...och nu finns dom inte kvar för beställning...snacka om at man blir bitterfitta ibland:(

Nä nu ska jag sluta svamla dåh och visa upp nya gadden...eller jaaa hur den blev..kram på er....förresten...vad gillar ni min nya design på bloggen???


INNAN


EFTER


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0