NY SÄNG

   2010-04-28 - 20:32:19
...Eller rättare sagt sänggavel och sängkappa.
Beställde i går och det blev den gröna i tidigare blogginlägg, fast inte grön...eller jaah asså det e samma fast svart=) Det kommer nog bli riktigt najs:)
I dag fick jag en meningslös avi att lösa in på banken med 5.386.50 kr...det är pengarna som mina resor till och från DBTn kostat mig på ett år. Som jag nu fått retoraktivt efter att dom gett mig besked att jag inte får pengar, sen får, sen inte får, sen att ingen vet och en att jag inte får igen fast får ändå...det ni...landstinget suger!!!

Har varit hos min behandlare idag...vi snackade mycket om saker som händer omkring mig just nu.

Det regnar...
Jobbat med Janne...
Snart kommer kusin Malin hem...
Tröttheten tar ju aldrig slut....

Pöss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0