NU LÄGGER JAG MIG OCH DÖR

   2010-04-13 - 19:18:39
Har jobbat, det var ett svinigt tempo och jag var ensam:(
Ringde sjukan eftersom jag inte klarar av den här jävla allergin längre och ingenting hjälper. Varför ger dom mig inte bara den jävla cotisonsprutan lixom så jag blir bra? Den brukar fungera på mig, men dom vill inte ge den till folk längre, bara i nödfall.
När jag ringde sjukan 08.00 så fick jag att dom skulle ringa upp mig 08.30. När hon då ringer den sura jävla ragatan därifrån så säger hon att jaaa 14.30 kan du komma. Då var jag ensam på jobbet.. (mellan 12-16) och sa att nej det går verkligen inte. Ja det var minsann den enda tiden dom kunde ge mig idag...vilket för mig är jävligt märkligt en halvtimme efter att dom öppnat och det finns inga andra tider alls hos någon läkare överhuvudtaget.
jag FICK ju minsann inte åka ner till jouren heller för det var ju för akuta saker och det var ju inte mitt...
Det slutar med att jag slänger på luren i örat på nukkan och tänker att nej hoppas fan jag får andningsbesvär igen och kolavippar på kuppen så kan hon ju få sparken sen kärringfan!!!

Nåja...sen kom jag hem, började tvätta och skulle fixa på balkongen tänkte jag...jaja visst då har det blivit en STOR mögelfläckpå mattan av sjögräs och jag flippade helt och la mig på sängen och grinade. Jag orkar ju fan inte ta mig an nåt...nu har jag plockat undan litegrann där ute, men jag orkar ju fan inte:(
Jag är så MATT!!!

har ringt HP om min dator och det verkar vara hårdvarufel så jag ska reklamera skiten:( Jag hatar allt just nu...fan fan fan fan FAN!!!

Tur jag har min Joey i alla fall som just nu skäller på grannarna vid balkongdörren =) Bra att han skrämmer bort dom så dom inte kommer in genom balkongdörren så här på 6e vånenigen:)

Dags att dra till tvättstugan...sen ska jag ner till akuten om jag orkar...för jag tänker fan inte ge mig...!!! Då får dom nog allt bära ut en skrikande Frida som klamrar sig fast i dörrposterna på vägen ut *mwahaha*


by the way i morrn ska jag tatuera mig igen:) Ska bara göra JOEY (hans namn) vid hans tass och fixa till den på handleden litegrann efter ett ärr jag fått i läkningen. Men sen har jag ett nytt tattoo projekt på g:) Ni får se lite ideér och förslag om det här i dag=)


Puss på er...nu ska jag ringa slambilen så dom kan komma å göra mig snorfri...bloggande gör en GLAD:P

förresten vill jag ha en cykel från NIRVE med FETA däck:)








Måste lägga in bilderna på min viktminskning med....bara MÅSTE=)




START










Kommentarer
bflmamman

Wow. Heja dig!!! Men gud vad jag känner igen den här tröttheten och att minsta sak får en att bryta ihop för man ORKAR INTE MERA!!! Och sjukvården är så underdimensionerad så den är bara sorglig. Urk. Kram på dig!! Starkt att du tar tag i saker och försöker få det bättre.

2010-04-13 - 23:56:01
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com
Kusin Malin

Jag kan se det framför mig, hur du klamrar dig fast i dörrposterna... ;-) Förresten har din blogg blivit SKITSNYGG! :-D

2010-04-14 - 07:16:19
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
Latte Liten

hoppas att du får hjälp av läkaren nu!!

2010-04-14 - 09:28:31
URL: http://latteliten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0