MÅR BRA

   2010-04-28 - 05:12:10
Mår grymt bra...!
Är ganska trött, men det har väl ingen dött av:)
I dag ska jag till min kontakt på cppsyk...jag tror jag lika väl klarar mig utan någonting nu faktiskt!
Ska se till att få en läkartid för uttrappning av mediciner så får man svart på vitt om man behöver dom eller ej.
Nu visar vågen ca -19.5 :D VERY NAJS=)

Ska strax iväg till jobbet, Joey ov hos "mommo å moffa" så han e inte hemma, hoppas dom sovit gott allihopa.
Näääh, jag har inte så mycket mer att skriva, jag e för trött. Vi får se om jag återkommer senare kanske...förresten har jag avsagt mig uppdraget som kommunledare för Piratpartiet i Finspång...känns lika bra det:D Jag har inte engagemanget som krävs känner jag och jag valdde att inte kandidera till valet heller:)
På söndag är sista dansrepetitionen innan avslutningen den 8e:)
koreografin ekan man inte säga mer om än att det e very najs...som jag skrivit så kommer ett klipp här senare:)

Pöss

Kommentarer
mej.

omg , du är så bra fridus.

jag vill oxå ha en våg som visar -19.5kg.

det skulle vara U.N.D.E.R.B.A.R.T!



loveu<3

2010-05-01 - 12:22:03
URL: http://lonneborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0