LITET HUS SÖKES

   2010-04-17 - 18:41:20
Har börjat kolla lite efter ett litet hus igen...nu är jag väldigt sugen och i dag när jag skulle packa in min asaker i bilen för att åka till Kulla där jag är nu så fick jag naturligtvis P-böter när jag ställde bilen utanför...sjukt, jag har sett en Q-park bil 2 ggr sen jag flyttade in. Man får stå på gården 10 minuter om man ska packa i och ur bilen, vakten var där i SEX jävla minuter!!!
Ska försöka överklaga, men det är väl svårt..konstigt för ibland står det bilar hela natten utanför och de får ingen bot...jaja *SUCK*
Det gjorde att jag ännu mera blev sugen på mitt egna boende igen...!!!
Fan vad skönt att slippa bo med massa idioter omkring en.... ?@€-+&%¤##¤%/  *MORR*

Är som sagt i Kulla nu, vi kom nyss hit jag och Joey. Och förut var jag på dansträningen, det börjar närma sig avslutning och jag har bestämt mig att vara med på den i alla fall:)
Kommer lägga upp ett klipp här sen på våran dans för jag har det som e klart på mobilen:)

Nu ska jag ut å kolla små hus på nätet...men det finns väl inget som vanligt:(

Love u all


Kommentarer
mej

hitta huset på öland, för de finns massa små hus sen kan du jobba på statoil där och sen kan ja komma och bo hos dej.



love&respectsis.

2010-04-21 - 18:56:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0