SLUTA NU!!!! SLUTAAAAAAAAAAAAAAAA

   2009-09-24 - 13:15:30
Jag orkar inte mer...jag vill inte jag kan inte...jag klarar inte mer!!!!
Hur kan en människa vara så jävla elak???
R´redan då chefen kom till jobbet då Malin å jag var där så var han sur och undrade om vi kunde jobba istället för att ha kafferep...(vi stod bakom disken efter att ha plockat varor flera timmar typ)
Han var sur å vresig hela tiden och gick och mumlade att allt var halvdant överallt och att det ju var tur att han kom o redde upp allt nu.
Räksalladen tog slut och jag diskade burken för att fylla på mer.
-Malin tar du kassan ropar han då drygt...då jag vänder mig om så ser jag TRE (3) personer i kön...inte så himla farligt...chefen sa då att jag kunde ju inte fatta något alls som stod å diskade och det kom kunder....jag släppte det och tog kassan och lämnade det bara där...!!!
Malin sa sen att han kommit ut på lagret och sagt att -ja hon kan ju inte fatta någonting alls...vem då hade Malin sagt då...ja Frida, stå och diska och det kommer kunder...alltså...saken är att allt jag gör är FEL ...allt jag INTE GÖR är också FEL!!!
Och Malin och jag pratade om innan han kom att det faktiskt inte gör någe om en kund får köa och stå i 30 sekunder. Roger kan säga, plocka läsk...sen om det kommer två pers i kö så ska man springa på hans kommando som en idiot mellan läsken och kassan...klarar man inte kassan ensam och kan låta den andre göra det den håller på med...??

Jag blev skitledsen och han förnedrar oss även inför kunderna...han säger dåliga saker om oss i personalen att hans personal är så jävla fålig ovh allt...när ja gick hem kom tårarna...jag orkar vekligen inte...fy faaan




Kommentarer
Avelina

/kramar om

2009-09-24 - 19:08:36
URL: http://lalathebean.blogg.se/
Lina

din chef verkar vara helt sjuk i huvudet. om jag var på ett ställe där personalen blev utskälld inför kunderna skulle jag inte gå dit nå mer, det är så oproffsigt. ska man säga åt personalen kan man göra det när det inte finns kunder i närheten, det blir ju lika obehagligt för dom som är där och får lyssna på det.

2009-09-25 - 09:13:17
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0