PADDAN ESKIL

   2009-09-02 - 06:56:14

hahahahaha hahahahahah herreguuuuuud vi mötte vääärsta stora PADDAn ute i mörkret när vi skulle kissa gonatt i går kväll....Joey va skiträdd för den men prinsessa som man är så var jag ju tvungen å flytta på fanskapet annars hade han ju dött...så han fick åka rosa croc......hahahaha vilken spejsad åktur...nu fick han nå å skvallra om me paddbrudarna i busken ... =)

För övrigt var chefen på sitt vanliga glada humör i går...jag e rädd att göra nåt alls...allt man gör e ju ändå FEL!!!
FEL FEL FEL !!!

Jag läser ALLA kommentarer som jag får...och folk e så söta:) Blir så himla glad när det trillat in en kommentar från någon=) Så skriv på :P

Joey, min lilla svans ligger såklart i korgen bredvid datorn nu...han följer mig som en liten skugga. Han har ju olika korgar här i vårt slott och han vandrar mellan dom beroende på var matte e jue=)

Han e i alla fall världens morgontröttaste vovve....jag LOVAR!!! Han är mycket värre än mig...jag är ju morgonpigg!

Jao nu ska jag i alla fall se om jag får med mig lillskrutten ut ...ska bara jobba 3 timmar sen e det ju terapi så jag slipper aset i dag ....YEEEEAY!!!
Joey som för övrigt snarkar ljudligt nu ska vara hos moffa eftersom dagis e på kryssning å roar sig;) **najs**

Kastar in en bild på min morgontrötta sambo...visst e han en hejdundrans vacker varelse???:)













Kommentarer
Candy

Hihi sötvovven ^^

2009-09-02 - 19:41:14
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Hanna (gorgina)

Vilken goding till sambo du har. Vilken ras är den?

2009-09-03 - 08:24:40
URL: http://gorgina75.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0