DU TRAMPAR INTE PÅ MIG GUBBJÄVEL

   2009-09-25 - 09:25:45
Nu är det fan bra...var på individualterapi i går och har fått lite verktyg hur jag ska bete mig för att inte låta chefen trampa ner på mig och hur jag ska kunna behålla min självrespekt i allt de här jävla skiten!!!
han ska inte tro att folk inte vet om hur han är heller...enligt facket har dom dessutom fått höra av folk "på byn" hur han är mot sin personal och även kunder.
Känns bra...det är jättesvårt att göra något på en s liten arbetsplats...men behövs det så kommer jag ta till allt som krävs...förutom att dra in mina arbetskollegor mer än dom vill. det skulle jag aldrig göra!!!

jag är skittrött i dag ...hoppas mina fina blommor kommer med posten i dag så jag kanske får lite inspiration att dona här hemma :)


jag känner att jag behöver semester...jag känner det verkligen på allvar...jobbat hela sommaren ju...ledig en vecka...kanske skulle vara bra att ta ut lite tid..men ja e för snål för att inte åka utomlands då...sparar semestern tills ja bokat nåt:) Men lite bilder piggar väl upp:)
jag skulle just nu vilja åka till Koh Lipe:)
Kram



Kommentarer
Avelina

Jag tror du behöver ditt Thailand girl! Keep going strong <3<3<3<3

2009-09-25 - 15:38:42
URL: http://lalathebean.blogg.se/
Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-09-26 - 16:54:46
URL: http://mjackson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0