BIKT

   2009-09-14 - 20:47:40

Dagens bikt

Du heter: Frida Maria Kristin Knutsson

Smeknamn:
ninemile, princess, matte ...

Låt du sörjer till när du är ledsen? There for you med damien Marley, kommer finnas på min begravning
Beronede av? Godis och Joeys doft


Vad tror folk om dig?
Jag brukar få höra att jag är lite "annorlunda". Speciell, fast inte nödvändigtvis på ett fördelaktigt sätt :/ Det bjuder jag på :)


Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har en underbar hund och vackra ögon *gäsp*


Vad säger du för att imponera på någon? Försöker fortfarande komma på vad 17 jag ska säga...


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej...

Var bor du? Tellus, Sverige, Östergötland, Finspång

Trivs du där? Njaaa...sådär, man vill ju alltid någon annanstans

Äger du några Converse?
Nej, men ett gäng skatedojjor


Sprit, cider, vin eller öl? Inget av det


Brukar du bli för full? Nej jag dricker aldrig nuförtiden


Vad har du för mobiloperatör? Telia


Är du allergisk mot något? Ja, en del djur, pollen, grönsaker och frukt


Hur svarar du i mobilen? Frida eller aaah...eller yo

Vem ringde du senast? Marie


Vad sa den du senast pratade med i telefon?
  Att hon glömt mobilen hemma när hon var ute


Antal timmar sömn i natt: För få känns det som nu


Sov du ensam?
nej, Joey sov ju med mig såklart sida vid sida=)

Brukar du komma i tid? Ja absolut, jag hatar sena människor

När mår du bra? På fredagar då jag går ut från jobbet


När mår du mindre bra?
på söndag kvällarna


När blev du fotad senast?
i lördags då vi bowlade och käkade på O´learys


Hur känner du dig nu? Trött, hungrig, huvudvärk, ensam, förvirad och besviken


Vanligaste färg på dina kläder? Så mycket som möjligt


Vad tycker du om fötter?
De är bra att ha men e jobbiga när de gör ont på någe vis


Vad saknar du? Tålamod, självkänsla, dagsrutiner


Hade du en bra kväll igår?
Jao, den var ok...

Favoritdryck på morgonen? mjölk


Rakar du benen? Ja, förut epilerade jag dom men nu när jag blivit mer normal i huvet så gör det för ont för att ja ska palla de;) förut älskade jag den fysiska smärtan


När brukar du oftast gå och lägga dig? När jag är trött.Tidigare än alla andra

Är du blyg?
Kan jag vara i vissa situationer

Sysslar du med någon idrott?
Nope, inte just nu


Vill du hellre ha mejl än brev?
Så länge budskapet är värt att läsa så spelar det ingen roll.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nope, det har jag lagt av med det blir bara skit av erfarenhet

Har du spytt offentligt? Hmm...i åttan spydde ja på Ragnarssons skor på en fest i Rejmyre

Är du nöjd med ditt liv? Njaee...


Är du bortskämd? MASSA


Vad gör du i morgon? Jobbar, försöker dona lite här hemma


Vad är det värsta du vet? Snutar, djurplågare, elaka chefer, ångest, otrohet och c-vitamin brus


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Egna eller andras? ;)


Vad längtar du till? Min operation


Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har få vänner men tighta, har dock fler nu än för några år sedan=)

Vad är det finaste du fått? Borderline diagnos


En speciell dag du minns? Då jag satte mig på planet till Jamaica helt ensam för att bo där en tid

Hur gammal är du?
31 tror jag


Du samlar på? Flip-flops, sälar


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Marie eller min terapeut Maria


Gillar du golf? bangolf? Minigolf? vw golf? jag har ingen direkt erfarenhet av något av det...men jag är en naturbegåvning på bangolf eftersom jag är så agressiv så får jag iväg bollen skitlångt, men putta e jag sämre på .

Vilken tid gick du upp idag?
 08,45


Har du sovit i din egen säng inatt? Ja


Har du strumpor på dig nu? Ja? hello kitty strumpor;)


Är det okej att gråta? Ja absolut, men jag gör inte det ofta längre...men jag har gråtit mycket i mina dar.


När grät du senast? Vet inte


Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Ta med mig familjen på en superresa


Bär du glasögon eller linser?
Ja brillor men bara ibland, har brytningsfel


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej


När går du upp ur sängen en helgmorgon? När jag vaknat och kramat klart vovve


Har du piercing? Hål i öronen.


Vill du gifta dig? Frågan är om någon vill gifta sig med mig?


Vill du ha barn? Kanske, men bara ett i så fall


Solar du ofta? Inte så ofta nuförtiden


Är du bra på att laga mat? NEJ


Är du flygrädd? Nej


Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk eller någe onyttigt sliskelislaskigt MER tex.


Vilken är din favoritglass? Piggelin och sandwich


Tror du på ett liv efter döden? Nej jag tror inte jag tror det


Tycker du om sushi?
Nää


Vad äter du helst när du ser på film?
Godis, popcorn, dip, chips, salta pinnar...


Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja


Har du tandläkarskräck? oh nej jag älskar att gå till tandläkaren så jag har skaffat mig frikort via sjukvården så nu hittar jag på massa tand-krämpor jag inte har för att få gå dit=) Gratis e gott!


Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgonmänniska


Vilken ögonfärg har du?
Grön


Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja


Biter du på naglarna? Nä, elelr de händer nog


Hur ofta tränar/motionerar du? För sällan

Senaste låt du hörde? Minns inte


Senaste film du såg? jumper, i brist på annat


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0