TRÖTT PÅ DET MSETA

   2009-10-23 - 09:15:20

Trött på jobbet, trött på chefen, trött på terapin, trött på en del folk, trött trött trött...tröö på att aldrig orka göra någonting, trött på att leta dagmatte, trött trött trött!!!!
Sist jag skrev här så skrev jag att jag nog skulle flippa på vhefen om han sa något...DET GJORDE JAG!!!
Jag hann bara komma till jobbet och inte ens börja jobba...

Frida kliver in genom dörren på jobbet:
chefen: du kan packa upp paketen
Frida ja det kan jag när jag börjar jobba...
chefen: jag sa inte NÄR du skulle göra det jag sa ATT du skulle det...
Frida: är du på dåligt humör i dag?
chefen: ja jag fick ju se dig....!!!!

senare samma dag.....:
Frida hämtar baguetter i frysen på lagret och visste inte att det fanns påsar med det inne i frysen i butiken:
chefen: jag hoppas du tog baguetter här inne nu..
Frida: nej det missade jag faktiskt
chefen: jag kan inte va nån jävla pappa här du har väl egna ögon att se med hoppsa jag...
frida: du, om du har såna JÄÄÄVLA problem med mig varför säger du inte upp mig då???
chefen: jag har inga problem
frida: nej men jag tar inte heller hur du behandlar mig då...
chefen: det var ju synd, då kanske det bästa vore om lilla fröken gick härifrån...
Frida: jag ska inte gå någonstans, jag jobbar här och jag har rätt att vara här men det finns lagar för hur man får bete sig som chef

det var den dagen det...i går tog han in först lina och sen mig i personalrummet...vi fick som vanligt massa jävla skit kastat på oss...men jag samlade bevis...allt kommer uppdagas en dag...!!!

Å så har ju joey ingen dagmatte heller...jag vet inte vad jag ska göra.....suck suck suck....!!!
Men men det ordnar sig väl...en dag i taget bara!!!

har lackat på terapin rejält ...främst på gruppen och pratade med min läkare i går...han ska se vad han kan göra....sen har jag börjat vara nyttig i dag...är hungrig bara jag tänker på skiten!!! uuuhuuuu!!!!!


Ska snart till jobbet igen...precis som om jag skulle vilja det!!!!
jag får ont i magen !!!

Jag hatar det !!!

å så har jag nog en UVI (urinvägsinfektion) ligger som inte bryter ut...vet inte om jag kanske ska pilla i mig i alla fall lite antibiotika å se om de ger sig så...:(
man e ju stammis på de lixom:(

Näpp...nu ska jag sörja min förlorade fredag som jag måste ägna på att stryka omkring på jobbet rädd, stressad, och förtryckt!!!


Puss


Kommentarer
Syyyystermyyyyster

Bit ihop, i morgon är det lördag!



Demain il y a un autre jour....

2009-10-23 - 10:40:25
Nickan

Fy fan, Hoppas du samlar bra bevis och kör upp i .... på chefen!!!!

Jag blir ledsen för din skull!

Har du någon möjlighet att söka något annat jobb?

Kramis

2009-10-23 - 17:12:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0