SÖNDAG

   2009-10-18 - 17:27:08
Jao då e det söndag igen och söndagsångesten börjar så smått smyga sig på :(
Syarran å Pata har varit här i natt...vi geocachade i går, tog 17 stycken. Vi var i katrineholm och insåg med ens att det ju är en plats som lixom inte är något alls...det bara ÄR...lite grått, trist sådära:O
körde på ett rådjur på vägen hem, men det klarade sig nog, å vi med såklart...mest synd om djuret ju:( å så är alla djuren extra rädda då alla jävla idioter till jägare ska hålla på i skogarna som andra jävla mördare...MÖRDARE, hör ni det!!!

Syrran va dyngförkyld...så om jag nu inte blir det så kan jag LOVA det är ett under...hennes jobbis Sara har smittat henne i veckan då dom var på Gotland å jobbade:S *gaaah*

Nä nu ska jag dra täcket över mig å Joey å tycka synd om oss...fan va tomt de blev när dom åkte hem:(

Fick en buddacharm av Malin på jobbet i fredags och hon hade stansat in NINEMILE på en bricka i hänget det var så fiiin åååh ja tycker om henne=)

Puss 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0