SLUTA BRY DIG OM MITT LIV

   2009-10-06 - 09:49:16
Som sagt...ja får lite sjuka kommentarer som jag inte längre orkar publicera på bloggen heller...och du som inte vågar skriva namn som vanligt...den dag du gör det kanske jag tar dig på allvar...men jag har varken tid eller ork att lägga energi på ett pucko som dig så vänligen lämna min blogg och mig ifred. Jag skriver INGEN SKIT om NÅGON i min blogg...LÄS IGEN!!!
Jag skrev i skärblacka i förra inlägget...liksom stockholm och alla andra platser...men de e klart man läser ju bara det man vill läsa...och det var ju just detta....att det måste vara tråkigt där eftersom folk orkar bry sig så jävla mycket...PRECIS OM OM DU!!!!

Lägg ner nu för fan...för er övriga...som jag sagt hör av er för lösenord...även du nattjobbaren!!!


Kram på er mina kärlekar=)

Kommentarer
Em

Typiskt, jag som följt din blogg i tusen år, så ska du lösenordsskydda!

(Om du undrar, så började vi snacka i samband med Johan från malmö, om du kommer ihåg? ;) )

2009-10-06 - 11:07:37
URL: http://tjejan.blogg.se/
Nattjobbaren

Gärna lösenord...

2009-10-06 - 22:35:38
Anonym

De var första gången ja skrev till dig .. och ja är inte nån ur hans familj.

ja tycker bara att du är personligt störd .. sitter å skriver om hans problem och om hans familj . hur tänker du människa .? tror du inte dom har haft de tillräckligt svårt med detta , och så skriver du öppet här om hans alkohol missbruk . Idiot säger ja bara . du borde ha en spark i huvvet, . hårt också..



jag är anonym för du vet ändå inte vem ja är.. och så ska de förbli . tils du en dag märker de.

2009-10-06 - 22:49:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0