LUNDDALEN *update*

   2009-10-13 - 10:01:02

I dag gick jag upp tidigt, 07.30 jag har varit hos dietisten och så hoppade jag å Joey ur och gick ett varv i skogen i Lunddalen=) Joey älskade det och jag förundrades över hur tyst och fridfullt det faktiskt är i skogen=)
mamma å pappa är på flyget på väg till Teneriffa...26 grader varmt och sol...:) Skönt för dom:P

Mamma ramlade i förrgår å slog i ögat i ytterdörren:S hon har världens blåtira:(
*stackars mamma*

Ska försöka få ändra min tid hos frissan så jag kan gå dit i dag...ska egentligen dit på torsdag, men det vore ju guld att gå dit i dag eftersom jag inte börjar jobba förrän 18...lina e sjuk så jag ska stänga med Malin i kväll.
Chefen sa t.om. i går att om dagis inte kunde ha honom så skulle han få vara i fikarummet på jobbet...:)
Det trodde jag aldrig skulle ske=)

*UPDATE*
Jag fick tid hos frissan och har även varit där så nu e jag lite ljusare å mer fresch i huvudet igen=)
har lagat mat...*ojojojojojjjj de e ju fantaaastiiskt....vrålar som en sportreporter*
Ska strax lämna Jobs på dagis å ta mig till jobbet...känns skitjobbigt att lämna bort honom, fast jag vet ju att han har det så himla bra och han trivs så otroligt mycket där=)
Snart flyttar han väl dit me sin grön-svarta lilla väska i tassarna:O
NEJ det kommer inte ske...det får han inte för matte=)
har pratat med C både i går...1.40 tim och i dag lite snabbare...vi snackade om vad dietisten sagt till mig osv.
Nu ska jag surra på mig Statoil stassen å brumma igång forden...*suck* hell yeah here i come!!!




Puss på er



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0