ENSAMHET

   2009-10-14 - 18:23:00

Känner mig ENSAM:(

har varit på dbt gruppen...det var helt ok, men lite stökigt kändes det som...jag var skit trött å höll på å somna innan fikat...men det var härligt att träffa Miss Li och min eskimå igen:)
Har inte mycket att säga...sitter å börjar få sån jävla ångest bara...ensamheten river i mig...funderar på att ta en promenad med Joey...det gick bra för honom att sova på dagis i natt:D
När han kom hem så fick han rostbiff;)

ENSAM ENSAM ENSAM
ENSAM ENSAM
ENSAM
!!!!




Kommentarer
Miss Li

Nej sluta upp nu! Ingen ensamhetskänsla här inte, det går inte jag med på. I så fall tar jag fram resväskan och våldgästar dig så att när du kommer hem från jobbet sitter det en liten blond varelse på trappan och ler=) Hehe...kom att tänka på en sak igår när jag låg på operationsbordet och de frågade mig när jag åt senast och jag tänkte efter, log och svarade glatt "hemagjorda frallor på DBT:n igår som min prinsessa hade med sig!" Narkosläkaren tittade storögt på mig och kollade sedan igenom mina papper, sen svarade han "jaha okej...jag ser att du har borderline också, stämmer det?". Du ser hjärtat, jag tänker jämt på dig, även precis innan jag ska bli nedsövd! Puss på dig

2009-10-16 - 10:58:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0