DET MÅSTE VARA TRÅKIGT DÄR I SKÄRBLACKA!!!

   2009-10-04 - 16:26:33
jaaa....det verkar vara hemskt tråkigt i Skärblacka...eftersom en del folk måste roa sig med att BRY SIG SÅ JÄVLA MYCKET när man gör slut med någon!!!???!!!
Varför ska någon bry sig alls??? Vad har jag gjort för fel??? och det är inte en utan hela släkten som lägger sig i och ska tycka sitt...men ta hand om killen och hans problem istället för att bry er om vad JAG gör!!!

Jag bara känner att FAAAAN vad jag är STARK och MOGEN jämfört med många andra i världen!!!
Jag tror osäkerhet, brist på förmåga at kommunicera och vanmakt står bakom många konstiga handlingar både i Skärblacka, Stockholm, Västerås å Höganäs...eller ja överallt!
Haft en slapp dag ....varit hos mamma och bjudit henne på mat=)
MT ringde och kollade läget med mig som ju är  lugnt...
Jag frågade idde vad det betydde att han skrivit skördetröska på hans FB...men då började han skrika åt mig...så jag la på...vad det nu var som var så himla konstigt med det....frustrationen lyser igenom...något är inte bra!!!


Nepp nu ska jag nog ta åååå.....ååå..åå....jaaa...vad ska jag göra nu då....nätshoppa lite kanske:D de e både roligt å dyrt:D

Lite lyckliga blommor så här på söndagen e la ingen skit va=)


Kommentarer
Hanna

Ja du, ibland är folk konstiga. Skit i dem du är starkare än dom. Det verkar vara mest dom som har problem

2009-10-04 - 19:29:19
URL: http://gorgina75.blogspot.com
Marie

ja du vet ju vad aj tycker om det hela min lilla muspruppare =P

du är stark, det vet du <3

2009-10-04 - 22:30:09
URL: http://marilles.blogg.se/
elin dbt

sådana där människor är ett bevis på att de inte har mycket alls i hjärnan. du har satt en gräns för vad du klarar eller inte klarar i ett förhållande. det du gjorde var bra. du behöver stabilitet omkring dig och inte någon som dricker - hur underbar den människan än må vara när han är nykter så är det inget som du kan stötta dig emot. att det är vuxna människor som beter sig så här mot dig är fullkomligt skrattretande. men låt dom fortsätta, det bevisar ju bara om och om igen vilka jävla spån dom är. dom vet att du har gjort rätt, det är nog en syndabock du behöver. men det är inte du som har raserat det här. det var inte du som drack och allt var det nu var du satte en gräns. DU HAR GJORT ALLDELES RÄTT!!! they can go and fuck themselves.

2009-10-05 - 02:57:56
elin dbt

JAG MENAR FÖRSTÅS ATT DOM BEHÖVER EN SYNDABOCK!!!

2009-10-05 - 02:59:31
Arn

Nog bryr vi oss här i Blacka, alltid! Hehe. Gasa vidare i livet, det kan bara bli roligare framöver.

2009-10-05 - 20:53:26
irriterad

Meen gud hör du inte hur du låter .. du skyller allt på alla andra , du har aldrig tänkt på att de kanske är dig de också är fel på ? hur tänker du igentligen människa.. ska alla tycka synd om dig , och hata dom ? Varför ? du snackar ju skit om hans familj hela tiden , inte lustigt att du är hatad av dom . skärp dig för fan . psyk är du !

2009-10-05 - 23:50:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0