AVDELNING 26 VAR GOD DRÖJ

   2009-10-02 - 21:17:42
Jahapp...gick ju förbi min terapeut i morse efter att ha varit på öra näsa hals me mina stackars öron och hon släpade mi ÅTER IGEN till psykakuten...:S
orkar inte skriva så mycket just nu...men blev inlagd....vägrade vara kvar...fick vänta evigheter i min säng...tillsammans med en pruttande kärring i samma rum...till slut fick ja komma ut i friheten igen!!!
Vi insåg där att jag fan var för frisk för att vara där, och att jag antagligen är för frisk för att passa in i dbtns strikta ramar:)
För när jag åter igen i dag fick höra av en annan läkare på jouren att han inte trodde på att det var bra för mig att vara inlagd och att den miljön inte är bra för mig utan jag borde vara hemma med "mitt" folk omkrng mig och jag satt och väntade på att bli utsläppt...då kom shideh och pia in och skulle snacka med läkarens bakjour...och i ett huuuujjj....så vad jag då inlagt...men som tur var inte me lpt...då har ja fan rymt....nu e ja ganska bitter på allt va dbt heter....funderar allvarligt på om jag ska sluta....i morgon kommer mobila teamet i alla fall och på söndag ska dom ringa...så får vi se vaoer om allt då....:) lite smått kul e det ju i alla fall att få lite nytta av skattepengarna man betalar in;)


Puss på er




Kommentarer
marie

DU nu är det SÅHÄR!!!! Jag blir GALEN på DIG!!!! eller jag är nog mera galen I dig än PÅ dig, men ändå!!! MORR!!!!!!! Du bara försvinner och inte säger ett PIIIP!!!! FYYYYY på min muspruppare =P



sänder ALL min kärlek och värme till dig babe <3

Love U 4 real!!

2009-10-03 - 00:07:45
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0