SJUKA JÄVLA KÄRRING

   2009-11-23 - 17:36:34

Kärringfan med mobilen har ringt mig i dag igen och vrålat...jag hänvisade henne till polisen och då hotade hon med att berätta detta för min arbetsgivare....till svar sa jag bara att gör det du....jag har redan pratat med min arbetsgivare om denna sjuka grej!!!!!
Har pratat med polisen och om hon kontaktar mig igen på NÅGOT SÄTT så anser han att jag ska göra en anmälan mot henne.
Hon får inte hålla på som hon gör!!!!

Nåja...i dag var en tjej från en mack i stan och jobbade hos oss...hon var supertrevlig och vi gick jättebra ihop=)
undrar hur lång tid det tar innan roger ger sig på henne??????

KOLLA DENNA SNYGGA LÄNK...HEEEELA LÄNKEN=) Men jag lever inte som jag kanske borde efter att ha nyttjat denna länk *haha*

http://www.tackfilm.se/?id=1258651516803RA90





Nä ni alla mina söta gosiga vänner=) STÅ UPP...FÖR EN VACKER DAG KOMMER NI LIGGA NER I ALLA FALL!!!


Kommentarer
Mustonen ;)

Sitter och läser lite av din blogg, och en liten spalt längre ner, hittade jag mig. :D .. Blev glad. Vi kommer ju väldigt bra ihop. Glad att jag fick träffa dig.. Jag hoppas han inte ger sig på mig som han dock gjort för dig =/, men jag kommer stå upp, precis som du gör! Let us be strong together :P KramKram..

2009-12-04 - 22:58:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0